niedziela, 8 grudnia 2013

Grafika #4 LICYTACJA

Jestem niesamowicie szczęśliwa, że po 3 tygodniach, bez komputera, mogłam dokończyć pracę. Mam nadzieję, że napiszecie co sądzicie i powiecie czy coś jeszcze powinnam dorobić. Z tego powodu, że jeszcze nikt niczego nie zamawiał grafika idzie na licytacje. Jeśli chodzi o zamówienie i kupno grafiki, to piszcie w komentarzach. Najlepiej co, kogo, swój nick i (jeśli macie) proponowane zdjęcie lub tło.
Oto praca:


Cena wywoławcza: 20sd
natka5481 - 25 sd



Proszę, napiszcie co sądzicie.

13 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna i ciekawa praca. Ma swój klimat. Fajna, chłodna paleta. Poprawiłabym rękę z lewej strony (jej prawą) - przy łokciu wygląda na pokrzywioną i nienaturalną. Myślę, że jeszcze o Tobie usłyszymy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta praca bardzo mi się spodobała. Widać że długo nad nią pracowałaś! Tak samo jak Lid, nie podoba mi się ręka i jestem za tym abyś ją poprawiła. Świetnie dopracowany płaszcz (szlafrok?). Dodam jeszcze, że na twoim miejscu nie dawałabym czcionek z pakietu Windowsa (zbyt nudne) i że jest w złej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc o złej jakości chodziło mi oto że jak się przybliży to obraz jest lekko rozpikselowany.

      Usuń
    2. Jest to zapewne dlatego że zapisujesz w jpg a nie png.

      Usuń
    3. Tak to prawda, dzięki poprawię i zapiszę w png. :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zapowiedzi spodziewałam się czegoś innego, ale i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, decyduję się licytować. Daję 25 sd

    mój nick na Stardoll natka5481

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na bloga dla grafików = http://swiat-poz.blogspot.no/
    Odnajdziesz tam wymarzone pozy!

    OdpowiedzUsuń
  8. I am looking for a graphic designer for my magazine want to work for me I can pay up to 200sd per graphic ?

    OdpowiedzUsuń